Endast Åsan e vaken...

E på jobbet tidigt.. Trött som få är jag oxå..

Ghingis igår var kanon. Förstår inte varför man inte går dit oftare. God och billig mat. ;)
Efter maten åkte vi hem till Lasse o Fia för att kika på deras lägenhet. Den var hur fin som helst och jag blev nästan lite avis. :) De har haft världens flyt men det är de värda!
Tror de kommer stortrivas där båda två. Fias katt Jason var det full rulle på med. Vi lekte kurragömma han och jag, hehe. Jag sprang iväg o gömde mig exempelvis bakom en dörr. Efter kommer katten och jamar när han ser mig. Skön tisse det där. :)

Ska förresten till tandläkaren idag. Det är nått jag verkligen avskyr. Numera är det ju så förbannat dyrt oxå vilket inte gör saken roligare. Ska kolla upp det dära med tandvårdsbidraget med, om det är nått de kan dra av vid vanlig undersökning. Är inte så insatt i reglerna kring det där men jag har för mig att alla under 29 får ett bidrag på ca 300 kr? Aja, kanske e ute o susar helt nu men det vore helt klart nice. :)

Saknar Oscar något oerhört idag med, det är jobbigt.. :(

Nae, jobb vareja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback