Upp å ner.


Världen är upp å ner. Underbar och hemsk på samma gång.
Livet är väl så antar jag. Upp och ner...

Tände ljus på stora torget idag för offren i Norge. Jag är så djupt påverkad av det som hänt. Tänker mig in i hur det måste kännas för anhöriga och vad alla som var mitt i kaoset måste ha upplevt. Skräcken och dödsångesten. Usch.. :( Drömmer om det på nätterna tom..

Annars då? (för att inte deppa sönder kvällens blogginlägg helt..)
Jo tack, hade riktigt kul i lördags ute i Sturefors.
Såhär snygg var jag, kan ju föreställa er hur många ragg jag fick.. ;) Höhö... Skämt o sidå!



Ska hoppa i säng nu, halvvägs till helg och har sen bara en vecka kvar att jobba. Semestern är sjuuuukt efterlängtad kan jag säga!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback