Ladies Night!


Hemkommen efter Ladies Night med en massa tjejer från jobbet. Det var riktigt bra måste jag säga och jag går gärna igen nästa år. :)
Innan åt vi Tapas på "den dära restaurangen nere vid stationen". Vet fasen inte vad den heter men skitsamma. Gott var det iaf! :D

Ska nu krypa te kojs. Är sjukt trött efter att ha hållt igång sedan 4.40 imorse så det får bli ett kort inlägg. Det tar på en att pendla, det vill jag lova... Får se hur det blir med den biten i framtiden.


Innan Ladies Night, pepp te tusen!

Nepp nu ska jag sova, och vet ni? Det ska bli så sköööönt! Ska sova lääänge imorgon har jag bestämt.

Sov gott o... Heppåre! :)


Kommentarer
Postat av: Elvis

Du är verkligen härlig att vila ögonen på...

2010-09-25 @ 08:05:22
Postat av: Mallan

Snyggo! :)

Postat av: Micke

Helt underbar tjej

kan inte låta bli att titta och läsa din blogg :)

2010-09-27 @ 21:06:37
Postat av: Sannapanna

ah alltså den deär elvis håller jag verkligen med om. hru GÖÖÖR du för o bli så himla toksöt åsa. det är ju helt galet :) Ta hand om dig vännen! får fixa så vi ses snart igen :) kanske ta oss en drink eller så.

2010-09-28 @ 10:45:35
URL: http://idamariasusanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback