Gokväll.


Efter en låååång promenad med Malin o Anneli så sitter jag nu nyduschad och mysklädd i soffan och inväntar Efterlyst på tv3. Har haft en lång men skön dag i skolan. Skolan är bara så bra just nu! Imorgon ska vi vara kvar efter att vi slutat och spela innebandy, sånt gillas. ^^

Har annars inte sådär värst mycket inplanerat de kommande dagarna. På lördag är det dock dax för min kära mor att göra ett tandemhopp. Hon fick det av oss när hon fyllde 50 nämligen. Hon är peppad som attans och jag är mest nervös. Är faktiskt liiiite avis för att jag inte vågar. Tror det är en grym känsla.




En tanke slog mig igår innan jag somnade..
Det är konstigt, hur en 90- säng kan kännas så oändligt stor... :(
Det suger, för jag saknar dig.
Fan oxå.



Nepp, nu blire Hasse Aro och hans Efterlyst.

Hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback