Bubbel.


Bubblar gör det, ja asså i mig. Inte då i form av en prutt eller två som man kanske kan tro utan nu talar vi tankar.
Tänker på allt mellan himmel och jord. "The past, the present and the future" skulle man väl kunna säga.
Tänker dra lärdom från det här och göra min framtid till den bästa. Längtar gör jag med, nått så oerhört.. Men den dagen kommer, då allt är precis så som det ska vara. Tills dess så ja... Då är det väl som det är menat att vara just nu iaf. Djupt, luddigt och dant kanske men sån är jag. (och jag skev ju faktiskt att det bubblade...)

Nu ska jag sova, sviiintrött efter en heldag i skolan plus intervallträning.

Gånatt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vilken söt bild! :)

2010-09-13 @ 22:54:22
Postat av: Elvis

Kan bara instämma, fy tusan så fin. Jag blir alldeles knäsvag...

2010-09-14 @ 15:46:06
Postat av: Malle

Gu vilken vacker bild! Du så fin vännen! :)

Postat av: Oscar Björklund

Hej! Vet inte vad du tycker om att jag skriver men jag skulle bara säga att jag är glad att du kommit in på något du trivs med.



Hang in there!!!

ciao

2010-09-14 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback