Alldeles försent.


Klockan är förbövelen efter 12.
MÅSTE hoppa i säng snarast men ska bara meddela lite grejor först.

Jag har världens coolaste morsa. Hon hoppade fallskärm igår nämligen. :) Firade det hela på Olympia på kvällen och gick sen hem till mammsen och Kjell och blev kvar där till.... 3 nånting? En kanondag på alla sätt!

Idag har jag letat efter skorstensfria ugnar med pappa. Inte det lättaste utan det lär nog bli att handla det på nätet. Efter det for jag hem till Erica o Henke på en bit mat o sen blev det att kolla på senaste Twilightfilmen. :)

Nu är jag hemma igen och ska krypa ner i sängen. Det borde vara förbjudet för mig att vara uppe såhär sent nu när jag pluggar. Men det är svårt ibland att bryta gamla vanor och jag är ju en nattuggla så.

Blev ett kort inlägg, men så är det ibland.
Sängen kallar somsagt.

Hade fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback