Mitt i allt.


Tog en paus i tentapluggandet för lite "Bonde söker fru". Finns de nå sötare program? Kanske det gör, men det här e godis för själen nu när höstmörkret kryper sig närmre.
För höst är det, ordentligt. Snart legitimt att ha mössa och vantar utan att skämmas.

Jag gillar hösten på många sätt. Det matchar mitt "inre" för tillfället med. Det är lite kyligt emellanåt men det funkar, helt klart. Just nu... Osv...

Du är ju trots allt fortfarande det bästa jag vet. Man skulle kunna tycka att det är något fint och vackert och det kanske det är till viss del. Kanske lär jag mig att finna mig i det tills det går över och då kommer jag kunna se tillbaka på allt med ett leende, utan att känna den där smärtan som härjar i mig ibland. Aj vad ont det kan göra...


Nu väntar "Efterlyst" sen ska jag sova. Tror jag lägger ner pluggandet för ikväll och återupptar det imorgon helt enkelt.





Heppåre!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback