Det finns folk te allt, alla tider på dygnet. Suck...


Har precis, satt upp gardiner och grejat hemma. (Mitt i natten) Haha! :) Har fått nya fönster idag nämligen. Tyvärr inga persienner så det måste fixas. Bor ju längst ner och gillar INTE att folk kan kika in på mig när jag sover.. Creepy..

Nått som var galet creepy var imorse. Vaknade vid kl fyra av att en kille står och bankar på porten och vill in i trapphuset. Han vrålar, bankar och lever rövare helt enkelt. Först fattade jag inte vad tusan det var som lät, (var ju skapligt nyvaken där..) Traskade upp med täcket runt mig och kikade ut genom kikhålet i dörren. Kunde inte se porten från min dörr men jag hörde honom tydligt. Blev ju lite småskraj eftersom jag skulle iväg tidigt ner till tåget sen med. Ringde iaf polisen för han gav sig inte men de var redan påväg för de andra grannarna hade redan ringt. Som tur var så dök de upp lagom när han krossat en ruta i dörren. Smart kille.

Var ju ingen idé att gå och lägga sig igen efter det här utan det var bara att hoppa i kläderna och dra ner till stationen. Lagom sugen på tenta med allför lite sömn i kroppen. :(

Tentan kändes ok, vad nu det innebär. Den är iaf gjord och det är skönt.

Nu ska jag sova. Är sjukt trött efter dagen som varit.
Kände att jag var tvungen att fixa till det lite hemma först, orka vakna upp i ett hem som ser ut som "hej kom och hjälp mig"..


Gonatt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback