Imorrn äre sommar!



Sista maj. Nervöst.
Det löser sig.


Det finns så mycket jag skulle behöva säga. Men till vem?

Såg en dokumentär förut på tv om en tjej som fått syra kastat i ansiktet. Det var hennes ex som låg bakom attacken och för det fick han två livstidsdomar.
(Det hände i England, värt att nämna..)
Sjukt..
Jag tyckte visserligen att hon var vacker ändå, trots ärren.. Men jag kan knappt föreställa mig hur det skulle kännas att vara i hennes kläder. Och här sitter man och klagar över sin påstådda blekhet, "överflödiga" kilon och utväxt i håret. Fan, skäms på mig.

Dagens wakeup call.

Ikväll när jag lägger mig för att sova ska jag tänka annorlunda om mig själv, slänga ett extra öga på min handled som jag märkt med ordet "Lovely".

True beauty comes from within, 
no matter what the fashion magazines tell you.
Believe in yourself and that
you can do anything you want. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback