I like.


Torsdag med mer energi än vad jag haft senaste dagarna.
Pepp på de! :)

Pga min anchor så har jag inte varit i gymmet på ett tag. Ska sätta igång med det nästa vecka igen tänkte jag. Är sjukt noga med allt vad läkning heter, men det e ju lika bra de.

Har dock gjort en deal med mig själv för att inte säcka ihop totalt. Antingen går jag till jobbet på morgonen, eller oxå så går jag hem. Tar ca 50 minuter så det känns bra i kroppen. :)

På tal om anchors så var jag med Susanna idag då hon gjorde en likadan. Lite kul med eftersom jag denna gången fick se precis hur de gjorde. :)
Gick sketabra och hon blev så fiiiin så!

Efter det tog vi en fika och babblade bort en bra bit av kvällen. :) Nu sitter jag i min soffa, taggad på helg och mys i Kisa med Danne, Mamma osså hennes man.
Åker dit imorrn och kommer hem på söndag. Blir att besöka den årliga marknaden på lördag och efter det ska vi kolla när Maja tävlar i hästhoppning i Pinnarp.
Det ser jag verkligen fram emot! :)

Men men, först en dags jobb kvar.
Heeelt ok ändå. Är ju trots allt fredag. :)


Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback