ett sent (och kort) inlägg.


Hallulluu!

Klockan slog precis ett och jag är så sketans trött så nu är det snart dax att knoppa. :)

Bion igår var rätt bra, Robin Hood blev de som vi kikade på. Lite seg på nått vis och det mesta hände väl den sista kvarten kändes det som. Men men, helt klart sevärd. :)

Efter bion gick vi hem och satt och myste med tända ljus på min balkong, Danne (min Dannes kompis) trillade in med och vi satt och pratade bort ett par timmar. Tror vi kom i säng runt tre eller så sen tillslut. :)
Nu tycker jag att man kan säga att det är sommar, för nu är första "balkong-hänget" avklarat för i år. :)

Idag har vi varit och firat Elsa som fyllde 3 år. (Dannes syrras barn)
Blev mycke fika och bus i deras trädgård. Efter det åkte vi ut till Ryd och sprang 2,5km. Gick mycket lättare än vad jag trott så det var skönt. Ska försöka springa i spåret minst 2 ggr i veckan nu har vi sagt förutom gymmet då.

Efter det, mat hos pappa och nu är jag hemma och ska sova. Danne for iväg för o träffa lite polare tidigare.

Blev ett halvlångt inlägg ändå kanske, iaf innehållsrikt. :)

Nu äre sängen som gäller somsagt.

Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback