Varning för ras...

Uj!

Traskade som vanligt ner till gymmet förut. Och som så ofta gick jag djupt försjunken i mina tankar då jag plötsligt hörde hur det liksom "krasade" till. Kollar ju självklart upp och ser ett stort block med is komma farande. Hinner som tur är reagera så jag stannar och isen landar precis framför mina fötter och går i tusen bitar. Jag bara står där och fattar knappt vad som hänt.. Kollar upp och ser en kille komma gående som oxå sett allt. Vi tittar båda på varann och han ser lika chockad ut som jag och säger att "det där var jääävligt nära.."
Och det var det.. 
Fjollig som jag är så ringer jag upp Danne och berättar om min skakande upplevelse. :) Skämt o sido men man har ju hört om folk som faktiskt dött av fallande istappar. :S

Så gott folk, ta de dära varningsskyltarna på allvar tills våren kommit och isen är borta!!

Träningen gick annars himla bra. Fick väl nån adrenalinkick av den dära is-incidenten. :)
Först cardio, sen armar och tillsist ett abs-pass. Sköööönt...

Sitter nyduschad och mätt i soffan och tittar på "Sveriges värsta bilförare". Fick de sina körkort i cornflakespaket eller? Helt otroligt att de har körkort överhuvudtaget.. Kul på teve, men mindre roligt om man möter nån av dem i trafiken...

Aja... ^^

Fredag imorrn! YES!!! :)



Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback