Thoughts....

Lycka= Balans mellan kemiska ämnen i hjärnan..?

När man tränar frigörs ju en hel del ämnen.. Trots fysisk smärta i kroppen av träningen känner jag mig så jävla lycklig! Lycklig och jävligt stark. 
Förstår att folk blir beroende.. ^^


Älsklingen ligger hemma med eventuell magsjuka... Stackars... :(
Det återstår att se hur det hela utvecklas och om jag med blir dålig. Umgås ju endel han och jag va.. ;)
Har inte haft "maginfluensa" sedan dagis eller nått... *peppar peppar*
Kanske får käka upp det jag precis skrev?
Usch....

Nae, nu ska jag slänga in min möra kropp i duschen!
Sen är det soffläge!


Härom kvällen.... Soffan och jag är i nån slags symbios med varann emellanåt.. ^^


Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback