Spontanitet gillar vi! :)

Blev en liten utgång igår. Galet kul! :) Har mått som en padda idag men det var det värt! :)

Har precis kommit hem, har fixat håret. Så skönt! Utväxten är numera ett minne blott och jag har tom blivit lite ljusare. Känns helbra, gillart skarpt. Ibland känner jag att det vore bättre och billigare att bli brunett igen då man slipper det här med utväxt osv. Men skulle säkert ångra mig efter ett tag och det tar ju lite tid att ljusa upp ett mörkt hår. Vill ju inte slita mer på det än nödvändigt heller.
Aja, nöjd som attans blev jag! :D


Voila! :D

Håller på och lagar mat nu, blir pastasallad med tonfisk, ägg och fetaost! Mumma!

Hinner inte skriva mer, äggen är klara.

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback