Skön kväll..



Har haft en riktigt skön kväll.
Tränat, tvättat o sen myst framför teven. ^^

Ska snart krypa ner i sängen.. Ska försöka ta mig upp tidigt imorrn och eventuellt gå till jobbet. Tar ca en timme skulle jag tippa på. En bra vana att få in kanske??

Sen på kvällen blir det först massage (sköööönt) och sen ska jag hem till Erica och färga hennes hår. :)

Skönt att vara lite långledig snart med. Hela fyra dagar! :)
Blir att träffa Dannes släkt ev på fredag och på lördag är vi bjudna hem till hans föräldrar.
Jojjo kommer hem oxå så henne ska jag träffa med! :)

Nu försvann inspirationen här så jag får helt enkelt avrunda inlägget med att säga gonatt!

Heppåre!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

De lät myspys d:D Ska bli riktigt skönt att komma hem te helgen..lååååååååååång ledig:P

2010-03-31 @ 07:40:06
Postat av: Åsa

Jaaaaa ska bli toppen! :)



Får se om vi ses på fredag förmiddag då!

Kan nog även på lördag förmiddag tror jag och även på söndag!



Puss på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback