PINK PINK PINK!!!

Japp, jag gillar rosa.. Har insett det nu efter ett par vändor på IKEA. Lyckan var total idag när vi hittade ljusrosa förvaringslådor till min bokhylla. Hahaha!

Well, I´m a girl.. So.... ;)

Hade en riktigt skön kväll med älsklingen igår. Efter ett pass på gymmet så åt vi tacos hemma hos mig. Sen kröp vi ner i soffan och somnade ganska snabbt i armarna på varann.... Mysigt värre.. ;)
Fredagsmys med andra ord. ^^

Vaknade rätt skapligt imorse och drog somsagt ut till IKEA. Köpte byrå till Danne, mina rosa lådor :) och lite annat. Bland annat en leksak till mina monster som man kan hänga upp i dörrposten. Har haft en sån förut och den klarade sig väl ett par dagar innan den "gick sönder".

Ikväll ska jag på lite tjejkväll. Det ser jag fram emot!
Imorrn blir det gymmet och sen fixa håret. Trött på Shakiralooken.
Ett ständigt återkommande problem för en blekt brunett. ;)

Nu ska jag pyssla lite med mina rosa prylar. Hehe..


Heppåre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback