New design!



Hejje!

Har haft samma design hur länge som helst och tyckte det var dax för nått nytt. Lat som jag är så orkar jag inte fixa alltförmycket utan hittade denna gratisdesign. Ska kanske ändra lite på den bara i sinom tid.

Aja... :)

Idag har Svante blivit lejon. Så sööööt så. Ska slänga upp bild på honom sen! Ikväll ska jag hem till pappa en sväng och äta. Ska även få låna hem en situpsbräda. Den är riktigt bra måste jag säga.
Ska kika på teve med, "fuskbyggarna" är ikväll från Linköping så det får inte missas.

Ska pyssla lite hemma nu innan det är dax att dra!

Hade gott!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin design! :)

haha Svante är så fin i den "frisyren". Blir inte Billy lika tovig? Har för mig att du inte behövde klippa honom sist heller.

2010-03-11 @ 09:13:20
Postat av: Åsa

Tackar, kan ju inte ta åt mig äran för den tyvärr.. Men men, tyckte den va fin. ^^



Jaa Svante är så fin och nöjd nu. Han trivs ju i lite kortare frisyr. :)



Nej Billy har knappt några tovor alls. De har lite olika päls även om båda är tussiga. :)



Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback