Mellan tandborsten å sängen..


Kom precis hem från Erica. Har haft en toppenkväll där med tacos o godis. :) Har kikat på lite teman till deras bröllop, hårsmycken och "sånt". Edith var det full fart på hela kvällen. Eftersom hon är tokig i Hello Kitty så kunde jag inte låta bli att köpa en på Änglaboden. Var i ekholmen och handlade lite innan nämligen. Den uppskattades av lillan! :)

Helgen är efterlängtad, som vanligt. När ska det vända? När ska energin komma tillbaka? Förhoppningsvis i takt med att solen kikar fram mer och mer. Får ofta höra att jag ser trött ut..
Lagom kul liksom... :/ 

För att förhoppningsvis se lite piggare ut så ska jag sova så länge jag bara kan imorgon. Sen blir det ett pass på gymmet och efter det en sväng till Ekholmen och fixa lite grejer.
Kvällen är lite oviss fortfarande. Förmodligen kommer Dannes päron hit på lite mat men de hade besök under dagen så vi får se hur det blir.

Jaa det var väl det hela.
Ska hoppa ner i sängen nu och soooooovaaaaa.. Klockan är ju rätt mycket.. :)

Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback