It´s getting late..


Off to bed, alldeles strax..

Har ikväll varit på massage och sedan färgat håret på Erica. Blev så fint såå... :)
Missade såklart bussen påväg hem och fick spela mobilspel (nördvarning) för att fördriva tiden i väntan på nästa buss. Skinnjackan värmde inte särksilt mycket i den gråkalla kvällen heller. Dimmigt var det oxå och alldeles tyst.. Förutom det "blippande" ljudet från mobilen då förstås. ^^

Ska upp tidigt imorrn är det tänkt. J-VLIGT tidigt. Har en plan nämligen... Skulle vara kul om jag orkade upp för att fullfölja den.. ;)
Långledigt väntar annars, hela fyra dagar. Ska bli sååå skönt!
Ska kika hockey imorrnkväll hos Robban. Ingen utgång dock. Som jag skrivit tidigare så sparar jag mej tills födelsedagen. Blir att gå upp skapligt och träna istället på fredag eftersom den nog tyvärr uteblir imorrn. Tror inte jag hinner med det nämligen iom hockeyn.
Ska förresten på ett kul pass på söndag, fys/styrka/abs. Kommer bli fett jobbigt men sköööönt! ;) 

Nu bara babblar jag på här...

Off to bed sa jag ju..

Ska ju upp om bara några timmar och busa.. ;)


Gånatt o heppåre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback