I’m done, tipping on my toes...

Full rulle igår men hann med både tvätt, träning osså film med älskling. :)
Tittade på "Gamer". Lite udda film men med en hel del "coooola" effekter. Uppskattas säkerligen av många av det manliga könet. Eller ja, alla som gillar boobs. ;) Hehe..
Orkade dock inte se klart hela, får bli det till helgen helt enkelt.

Som ni ser har jag fixat lite igen med bloggen. Tycker den förra var för "plottrig" och vill ju helst göra nått själv trots min ringa kunskap om html. :) Den här är ju väääldigt enkel men det är så jag vill ha det. Ska väl göra små justeringar, när jag klurat ut hur bara. :)

Ska slänga mig framför teven nu en stund innan det är dax för gymmet och sen abs-pass. :)



Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback