Gåmorron!

Japp, klockan är innan 11 så då äre fortfarande morgon, anser jag. :) Trött som få trots en lugn gårdag och mycket sömn. Whatever, blir att dra till gymmet snart och bli ännu mera trött! :)

Klurar på mobilabonemang. Det är verkligen en djungel det där. Vill ju ha det billigast möjliga såklart. Kommer en hel del nya mobiler nu till våren så ska väl avvakta lite med. Har klurat på Iphone, men den känns lite överflödig för min del. Den har nästan för många funktioner och jag kommer aldrig använda mig av dessa. Räcker att kunna ringa, smsa och surfa lite. Typ. :)
Ska ha en med pekskärm iaf, sen vare blir det får vi se. Har en Sony ericsson C901 nu som jag visserligen är nöjd med. Meeeeen det e ju kul med nytt!
J*vla materiella samhälle vi lever i... ;)

Nu ska jag hoppa i kläderna o dra ner till Nautilus.
Sen får vi se vad som händer.

Haaaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback