Hon har SEMESTER!! :)



Ett tag sedan jag skrev. Har haft lite annat för mig.. ;)

Det får bli lite bilder. :)
De första är från när jag besökte Jojjo i Karlstad.
Hade en kanonmysig helg med mycket sol, god mat och framförallt finfint sällskap! :)















Hade lite "picknick" en kväll med älsklingen.. ;)


















Har jobbat min sista dag på Infocare nu på ett bra tag. Ska ju sadla om till hösten och bli en flitig student. Känns helbra men jag har nog inte riktigt fattat det än. :) Är iaf taggad till tusen på att plugga!

Ja vad har hänt mer? Har varit iväg och badat med Emelie och hennes mor, vart på lite fest hos bror och Fia, besökt Mamma och Kjella i Kisa, grillat hos Dannes syrra mm..

Imorgon blir det Kajakpaddling i st. Annas skärgård med Danne. Blir en heldag och solen ska tydligen vara framme så det blir säkert kanon!

Ja det var det hela för denna gången tror jag. ^^

Hade finfint! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback