22.21



Har idag mastat en segelbåt. Inte varje dag man gör det och gick väl rätt bra om jag får säjat själv. :) Hjälpte Ulrika och Daniel med det och efteråt bjöd de på mat på fyra årstider.
En toppenkväll helt enkelt! Ser fram emot att följa med dem och segla i sommar. :D

Igår var jag o Danne i Berg och spelade minigolf. Jag vann!!
Känns bra eftersom han slog mig (igen) i badminton härom veckan. ^^
Ska försöka tagga ner min vinnarskalle lite. Skulle nog kunna ha bra mycket roligare då.
Trots att jag säkert kan roa andra med mina ryck när det inte går som jag vill. XD



Har en go helg framför mig. Drar till Karstad och till världens bästa Jojjo! Får se vad vi hittar på, men vädret ska ju va kalas så det blir säkert att hänga en del utomhus. :)
Ska bli sköööönt!

Ja det var väl de. Lasse spelar på stångebrofältet ikväll. Hade velat vart där men det är samtidigt bra att hålla lite i pengarna nu innan semestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback