"Give a little time for the child within you"

Bilreklam... Tycker den e söt...
"Don´t be afraid to be young and free"..

Hursom.




Dagen har varit positiv. Jobbet rullar på bra och känner mig piggare. Hade först tänkt mig en lugn kväll framför teven men fick ett infall o ringde Emelie för att se vad hon hade för sig. Hon och Mikaela skulle ses o äta tacos så jag hängde på. TACOOOOOOS!!!! Det har nog aldrig smakat så bra tror jag! :)
Bidde ett glas vin oxå vilket satt fint. ;)

Kikade på "Det okända" och "Andra avenyn". Hann med att skratta lite åt Sean Banan med innan klockan var dax att gå hem. Toppentjejer de dära två.
Två guldklimpar som jag värnar om tillsammans med alla de andra fina människor jag har i min närhet. :)

Nu sitter jag här, har nattat hjärtat över telefon och ska strax hoppa ner i sängen.
Imorrn blire lite häng med Erica. Får se vad vi hittar på för nått! :)



Jag vill se "Daybreakers". Har premiär på fredag. Vampires, and I love it! :)

Gånatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback