Thank GOD, It´s friday! :D

En hel arbetsvecka har passerat sedan jag skrev sist. Inget utöver det vanliga har väl hänt egentligen. Känner mest att det ska bli grymt skönt nu med helg. Är sliten och jag gillart INTE. Men sen är det ju mörkt o kallt och då går jag alltid i ide.

När jag vaknade i morse hörde jag ett gäng fåglar kvittra utanför. Blir galet lycklig av det! Då vet man att nånstans är våren påväg. Försökte väcka Danne som sov djupt.
- "Danne, hör du fåglarna!" "Mmmmm..." Fick jag till svar.
Han var inte lika uppspelt över det som jag. :)
Ska spendera helgen med honom i Kisa. Är ju alla hjärtans dag och de. Ser fram emot mys framför brasan, lite vin och god mat imorrn kväll. Bästa bästa! ♥

Nu ska jag hem till ekholmen, där bjuds det på tacos nämligen. Wöhöööw! :)

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback