I Like :)

Helgen är här, igen..! Och det var ett tag sen jag skrev.

Veckan har mest bestått av en tråkig förkylning. Trots det så har jag varit på gymmet vilket kanske inte var så smart. Men men. Helgen blir nog lugn på den fronten.. Kanske.. :)

Har fikat med Mallan Borg som förövrigt fått JOBB!!! Hon är nu färdig arbetsterapeut och ska börja jobba i Nyköping om en vecka. Kommer att bli huur bra som helst. :)
Ska mysa med henne och Johanna imorgonkväll. Det ser jag verkligen fram emot, så som det var för.. ^^
Miiiiiis♥

Ikväll trotsar jag min rinnande näsa för lite fest hos Empaahn. Traskar vidare upp till pitchers sen. Eftersom jag aldrig satt min fot på stället så ska det bli himlans kul!




Ska pilla i mig lite käk nu innan det e dax för dusch, plattång och lite annat gojs. :)


Empaahn o jag i vårt esse! XD


Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback