Helg-peppen är här! :)

Skönt som bara den. HELG.
Nog om det. :)

Igår spelades en viktig match på racketcenter. Den var mellan mig och Danne.
Gick himla bra först då jag vann de två första seten. Vi räknade 2 set per match. (Hade egna regler). ^^ Han vann sista matchen och även tillslut det avgörande setet med 21-19. Suck. :)



Ska ge oss på squash nästa vecka och då jävlar säger jag bara! ;)
(Tävlingmänniska?)
Hur som helst så var det galet kul och nått vi kommer göra om. Inte enbart då för att jag ska få revanch. :D


Ska snart hoppa in i duschen, sen bär det av hem till Susanna med Danne och Thomas. Ska äta och dricka gott är det tänkt. Gabbe ska dit med så vi blir ett litet gäng. Grekiska biffar är det sagt och inte mig emot. Det är så galet gott ihop med fetaost och tzatziki. ^^

Har annars inget planerat i helgen. Sova och träna bara. Skönt skönt.

Nepp, nu ska jag greja lite.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah squash, ja e rejält sugen på o testa de. Du får berätta sen hur de va! Kram

Postat av: Fia

Haha, vet hur det känns, jag fick däng av Lasse när vi spelade squash senast.. man är ju lite revanschsugen :).

Hoppas allt är fint med dig annars. Var hemma hos mor din i fredags o kollade på deras semesterbilder. Längtar nu mer än nånsin till Kreta! :)

puss o kram

2010-02-21 @ 11:53:19
URL: http://fiastinas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, tävlingsmänniska är man ju somsagt. Men det är väl nyttigt att lära sig ta förluster oxå. Eller nått.. ;)



Ja, Kreta kommer bli gryyyyymt! Det får en att inte lida alltför mycket av all denna snö som kommit. Hoppas allt e fint med dej!



Puss o kraaam!

2010-02-21 @ 17:36:39
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback