Du underbara...

Nyligen hemkommen från "mördar-backen" i Valla. :) Var där med Ulrika, Daniel, Kalle, Malin, Maléne och Jens. Åkte så snön sprutade (allvarligt!) på både, pulka, stjärtlapp snowracer och bubbelplast. Det sistnämnda var en riktig hit då vi kunde åka i olika formationer. :)
Grillade sedan korv och hade det mysigt innan kylan blev för påtaglig. Det var helt klart inte sista gången denna vinter som vi åker!

Nu sitter jag i soffan och är sådär skönt väderbiten. Luktar rök efter korvgrillningen så det blir en dusch snart. Daniel är ute ikväll och roar sig med sina polare. Imorgon åker han upp till värmland för att hälsa på David som pluggar där. Själv ska jag sova ut lääääänge imorrn och på kvällen är det FEST hos Mallan Borg. Ska bli himla kul! :) Det enda träliga är väl just kylan. Svårt med klädvalet då tycker jag.. Längtar nått otroligt efter vår och sommar. GE MIG, NUU!


Hänt mer sen sist då?
Igår hade jag o älsklingen en riktigt mysig kväll. Sprang över till drottninggatan och lånade jacuzzin nämligen. Båda var överens om att vi ska ha en sån sen. ;) Ett litet SPA hemma liksom. Kan behövas i vårt stressade samhälle. Sen bidde det mys framför teven tills det var dax att traska hem o sova.
Han gör mig lycklig den där. ♥




Nepp, nu ska jag duscha, sen blir det spikmatta och mys i soffan.

Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback