Världens bästa mamma!


Idag tog mamma med mig på stan för shopping och mat.
Fick det av henne när jag fyllde år härom veckan. ^^
Hittade en massa fint som jag fick, bland annat skor och kavaj. Fick sådan inspiration så nu har jag rensat ur garderoben på en massa gammalt skit jag inte använder.
Ut med det gamla, in med det nya! :)
Efter det åt vi på Hälsofreak och babblade bort en massa tid. Hur mysigt som helst! :)

Nu är det ju så att jag har världens bästa mamma även om vi inte hade gjort stan idag. Kanske kan tolkas så annars. :) Hon är en kvinna jag ser upp till och jag är oerhört glad över att hon är min mamma. ♥
Jag älskar dig.. :)






Kommentarer
Postat av: Mammsen

Älskar dig med, världens bästa dotter:)

2010-04-28 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback