PÅSKLOV!



Långledigt=Påsklov

Väldigt välbehövligt och efterlängtat! :)

Kom hem från David nyss, har kikat på (skit)Hockeyn där. Aja, påt igen på lördag... Hoppas på bättre flyt och betydligt bättre domare då. De andra skulle ut på stan så jag traskade hem.
Ska upp skapligt imorrn och gymma och sen ev. träffa Jojjo på stan. Om nu nått e öppet?
Är ju långfredag imorrn. Hmm... Det märks. :)

Ska lägga mig och läsa min läbbiga bok jag köpt. "Mörkrädd" av Andreas Roman. Älskar ju Ajvides böcker och det här är lite samma stuk. Stephen King fast på svenska. Me like. ;)

Älsk är ute me grabbsen på jobbet. Skulle visst bowla först på strandgatan2. Jag har nog bara bowlat på cosmic vad jag vet. Kanske är bättre banor på strandgatan? ;) Brukar först gå bra när bantiden är slut av nån anledning. Måste ha lite tid på mig för att komma in i "swingen" så att säga. :)

Trött är jag så det är väl lika bra att ta upp boken o läsa lite nu innan jag somnar.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback