Måste bli frisk, måste bli frisk...


Ok bara att inse. Jag åkte påt. Blev sjuk. FAN!
Har inte tid eller lust heller för den delen att ligga hemma och snora.

Blåsan from hell vill inte ge med sig heller.. Har dock startat krig mot den nu med diverse gel-varianter från apoteket. Ska nog ta kål på den lille jäveln! Moahahahaaaa!

Kul.

Aja, peppen sitter i ändå.

Beräknar att vara frisk till helgen iaf.
OM jag nu är lite rosslig fortfarande så ska tydligen whiskey vara bra. Kanske vore nått att ta till på lördag då? ;)

Nu ska jag kolla Dr. Phil, snyta mig och sen bli frisk.

Jag har förresten världens mest underbara pojkvän..
Bara så ni vet. ;) Han gör mig lycklig. ♥

Hade fint!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är också sjuk och har faktiskt varit det sen förra vecken ;$$

Postat av: Anonym

sv; tack dsm ! :)

2010-04-08 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback