I got my anchor! ^^


Har precis kommit hem från
Federal. Fick ett presentkort av Erica o Henke när jag fyllde så idag var det dax för en Dermal anchor. Sitter under nyckelbenet ganska långt ut mot axeln, diskret och fint. ^^
Just nu har jag ett plåster på och läksmycket ser ut som en liten rund silverplatta.
Om 4 veckor ska jag byta det till ett nytt smycke med en vit liten sten. Blir feint te sommarn när brännan infunnit sig.. ;)

Vill ha plåstret på ett tag men googlade på det hela och hittade en rättvis bild av hur det ser ut.
Tar kort påt senare! :)



Är sjukt nöjd och otroligt glad över presentkortet! Wiihooo!

Nu ska jag mysa med mina katter i soffan. Valborg imorrn och 6 månader med älsklingen.
Tiden går fort när man har roligt! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitfint Åsa!



Jag har llänngee gått och tänkt på att göra samma sak! Blir nog av efter sommaren ;)

Gjorde det ont?



ha en fin valborg!!



kram-kram

2010-04-30 @ 07:20:44
Postat av: Åsa

Tack så mycket! :)

(Tyvärr är du ju anonym så jag vet ju inte vem jag svarar till) ^^



Självklart tycker jag att du ska du köra på det!

Inte alls farligt, tycker "vanliga piercingar" är värre att göra faktiskt. Detta tar lite längre tid visserligen men det är marginellt.



Har heller inte haft ont efteråt, man tänker inte på att den sitter där liksom. ^^



Längtar bara tills jag får byta smycke nu. :)



Ha en fin valborg du oxå!!



Kram kram!

Postat av: Petra D

he he sorry Åsa, trodde jag tagit med mitt namn;) klantiga jag



Petra Dylte the one and only är det ;D

2010-04-30 @ 13:16:56
Postat av: Åsa

Ahaaa! Smygis där. ;)



Ett stort grattis förresten!

Hoppas du får en kul kväll!



Ses snart? Har lite Kenty-abstinens.. ^^



Puss på dej!

2010-04-30 @ 13:23:51
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback