Onsdag äre! B-)

Mitt i veckan är det och man kan börja ana helgen i horisonten, fint är det. ^^

Kvällen till ära ska spenderas med Anna "Qvirre" Qvist. Min gamla lagkamrat och klasskompis under heeeela grundskolan. Alltid lika kul att träffa henne, lyckas alltid ha en massa att prata om. :)
Hon dyker upp vid sjutiden och då blire nog lite käk. Är galet sugen på sushi, får se vad hon säger om det.

Jag börjar verkligen förstå att vi ska iväg snart, jag och Emelie. Bara två veckor kvar sen ligger vi på playan med varsin Sangria och lapar sol för glatta livet. Underbart kommer det bli! :)
Snart dax att se över lite vad man ska ha med sig, tvätta, köpa solkräm och allt annat som man måste göra..



Händer mer i veckan då?

Mys med Susanne imorgon, hon har förresten gaddat sig oxå! Så numera har hon "Faith" intatuerat på sin högra handled. :) Jag var och fyllde i min lite igår. Den hade ett par tunna linjer som jag ville ha lite skarpare bara. Tog bara nån minut och tur det för jäklar vad ont det gjorde! :) Eftersom min är ganska ny så är den fortfarande lite känslig. Att sätta den första gången kändes nog inte hälften så mycket. Men men, nu är det gjort och snyggt är det. ;)

På fredag blir det familjehäng i Ekholmen med pappas mat och nått superdupergott vin han pratat om.
Det ser jag fram emot. Bror o Fia kommer oxå och det lär bli taxi hem. ;)
Helgen är annars helt öppen än sålänge. Skönt att kunna göra det som faller mig in.

Ska mysa upp i soffan nu en stund innan Anna-Panna kommer.


Ha en skööööön kväll!

Heppåre!


Kommentarer
Postat av: Maléne

Såg att du var öppen för förslag i helgen. JAg ska plugga en del i helgen, men jag ska ner till Linköping, kanske kan sammanstråla på lördagen. ta ett glas vin o snicksnacka lite :)



Puss & kram!

Postat av: Åsa

Heej!



Ja det låter inte alls fel! :)

Tycker jag vi kör på. Kan ju höras på lördag förmiddag!



Hade fint nu vännen, ska bli kul att träffa dej!



Puss o kraam!

2009-09-16 @ 23:59:07
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback