Lörrrrrdah! ;)

Sitter just nu o kollar på "Kristallen" på Svt. Måste bara påpeka en sak som stör mig. MALIN ÅKERMAN! Hon är en svensk (se SVENSK) skådespelare som lyckats på andra sidan Atlanten. Begåvad och snygg som få, det säger jag inget om. MEN vad är grejen med att börja bryta på engelska? Hon skulle presentera de nominerade till årets humorprogram. Då undrar jag, vad är ett humååårprogram? Inte det enda hon inte fixade uttalet på kan jag säga.. Kanske blir så, vad vet jag? Men tycker det e märkligt. Snart börjar ju "Svenska hollywoodfruar" på tv. Har ju sett trailern till det programmet och det är samma grej även där. Konstigt.

 <- Åkerman herself.

Humååårprogram, ja jag säger då det. :)

Nog om det. Har hängt på gymmet på förmiddagen och det gick kalas idag. Nice.. :)
Ikväll blire att umgås med fröken Borg. Får se vad vi hittar på men det blir säkert lite vin och fotboll skulle jag tro.

Igårkväll var jag hemma hos Erica o Henrik och åt god mat o kollade film. Hittade en supersöt liten t-shirt på federal bodypiercing som jag köpte till Edith. Så nu är hon en liten rockbaby. :D

Ska plocka lite hemma nu så det blir lite ordning påt.

Ha en superlördag allihopa!

Hejpåre!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men hon är ju ändå uppvuxen i Kanada som jag fattat det, så så konstigt är det ju inte :P Är la snarare sverige som är knepiga, så fort någon har en svensk ättling från 1500talet så är dom svenska i tidningarna :D

2009-09-05 @ 14:03:13
Postat av: Åsa

Jaha, se där.. Ja då har man lärt sig något nytt iaf. :)



Frågan är vad de svenska hollywoodfruarna har för ursäkt? :D

Postat av: Petra

Haha ja det kan man fråga sig! Kommer du också sitta klistrad och störa dig som fan?:D

2009-09-05 @ 23:03:55
Postat av: Åsa

Haha! Ja förmodligen, kan ju vara underhållande ändå.. :)

2009-09-05 @ 23:43:56
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback