You bring me alive...

Fort det går.. Dagarna.
Helgen stundar runt hörnet ännu en gång och jag som hade sån söndagsångest! ^^
Ska nog sluta mä dä!

Har gjort allt det vanliga idag, bara så ni vet. :)

JUST DÄ!!! (På tal om blåbär)

Ska på Halloweenfest nästa fredag! Jag som verkligen ÄLSKAR Halloween ska gå in fört som fasen och klä ut mig till vampyr. ;)


(Tänderna är photoshopade, NAHÄÄ!?)


Ska inhandla diverse accesoarer till det hela så det blir nog bra hoppas vi. :)
Ser fram emot det hela som attans! :)

Jag är förövrigt en sån där nörd som brukar samla ett gäng kompisar, köper massa godis och kollar på gamla skräckfilmer. Det hör liksom till.. ;) Har tom bakat kaffebröd och bjudit på... Grön eller blodröd sockerkaka.. :)
Kommer ihåg ett år då jag hängde med Konradsson och Qvisten. Vi åt grön pasta med avhuggna fingrar. Fingrarna var korvar med mandelflarn på (som naglar).. Uäää! :P På det hela hade vi sen skvätt ketchup som blod.
Var rätt gott. :)

Just alla helgona afton tycker jag annars är mysigt. Vi brukar åka upp till minneslunden i Lilla Aska där min Farmor, Farfar och Mormor ligger. Det är så vackert med alla tända ljus och det känns som om man har dem extra nära just då. Saknar dem något oerhört. ♥








Avslutar med denna, gillarn skarpt... Älskade orginalet när den kom.

You bring me alive...


Nu sova sova säng säng säng... ^^


Natti!

Kommentarer
Postat av: giovanna

Ses vi på festen då =)

Postat av: Åsa

Jajjemän! :)



Ska bli så kuul! ^^

2009-10-21 @ 22:42:16
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback