Taken by trees..

Taken by trees, spotifaja denna tjej. Urmysig musik, lite speciell kanske men "speciell" e ju bra. Ska inte vara som alla andra jämt. Det är tråkigt.. "To lose someone" diggar jag.. Filmad i Pakistan.






Har haft en urmysig helg. Först kalasfredag med bowling och restaurang o sen klevsfall. Kom hem nu ikväll efter ett besök i Tornby. Inhandlade silverschampo från Lóreal som jag testade och det funkade super! Har tidigare haft ett för blonda hår, detta var för vitt/grått, alltså starkare eller hur man ska säga. Behövde inte ha det i alls länge och nu är alla gula toner i håret borta. ^^ Blir lätt så med blekt hår, att färgen blir lite dassig efter ett tag och jag vill ju ha den där kalla tonen i håret.

Fixat och klart. :)

Fick världens skallebank nu på kvällskvisten förövrigt, lite migränstuk på det hela tror jag eftersom jag sluddrade i telefonen och kände mig allmänt frånvarande och konstig. Lite obehagligt men tog en ipren så nu har det släppt lite. Uschan... :(

Ny vecka imorgon då.
Ska hem till Ulrika imorgon och kolla in deras nya lägenhet samt se vad jag kan hitta på till deras hall, ska måla tavlor till dem nämligen! ;) På tisdag blire afrodans på gymmet och sen mys med Fia. I övrigt rullar det nog på med jobb och träning. Ser fram emot ferre på fredag. Då äre klackarna i taket! :)
Kan bli nått på lördag med men håller det öppet än så länge då jag inte vet bakis-läget på lördagen än.. ^^

Jaa, det var väl det hela, ska snart krypa ner här... Väntar bara på ett telefonsamtal först.. ^^

Sov gott allihopaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback