Ny vecka!

Har haft en urmysig helg! Lugnt och skönt med fint sällskap och vovve. ^^
Tacokväll i lördags med en massa folk och Effi stod såklart i centrum. Såg ut som om hon trivdes iaf och hon charmade alla! (Inte så svårt visserligen för en så gullig liten tjejja!)


Effis favvoställe! :)


Härligt väder nere vid stångån!

Helgen gick trots allt innehåll väldigt fort och nu sitter jag här igen. Ja, i soffan alltså och glor på tävä. :)
Träningen gick bra förövrigt, skriver inte så mycket om det, känns som onödigt vetande.
- Idag har jag tränat. Jaha? :)

Hur som helst, kikar på Grannfejden nu på Tv3.
En sak som har slagit mig är att när jag var liten så trodde jag alltid att alla vuxna hade rätt och visste vad som var rätt och fel. FEL FEL FEEEL!!!! Herreguuuud så illa folk kan bete sig. Som 5 åringar..
Är det ett tecken på att man själv är vuxen kanske?
Skulle trot.

Kvällen lär annars bli lugn, har tänt min oljelampa så det luktar gott i hela lägenheten. Det är det fina med hösten, allt mys som bara blir.. :)

På tal om mys så ska jag nog luta mej tillbaka här o fortsätta med just det. :)


Trollungen herself! :)


Heppåre!!







Kommentarer
Postat av: Elvis

Åsa!... vet du att du är så otroligt fin, vacker och sexig... Som en blandning av marängtårta och chili! Het och söt på samma gång...

2009-10-20 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback