Let it all go..

Sitter hemma o myser till Lykke Li- Possibility.. Underbar..
Har haft en mysig kväll hos Anna. Petra, Tessan och hennes lille William var där med. Satt och babblade på sådär som vi tjejer gör, kikade på Bonde och åt lite gott. :)

Toppentjejer de där..
Jag är rik på fina vänner.. Lycklig lottad. :)
De växer som bekant inte på träd.

Har under mina 25 år stött på alla möjliga människor. En del har jag bevarat och sett till att ha kvar i mitt liv. Vissa andra har bara flytit iväg, somliga snabbare än andra.
Det finns tom vissa jag önskar att jag aldrig behövt träffa. Jag har blivit sviken, förrådd och sårad. Det hör väl som bekant till livet antar jag. Genom det har jag iaf lärt mig vad vänskap är och hur mycket den betyder.

Ni e fina hela högen! ♥

Nu e klockan lite över elva så jag ska ta och krypa ner i min säng och sova.
Får lite sovmorgon imorgon tom vilket jag ser fram emot. Mörkret kör slut på mig. Får drömma mig bort till fjällen och Kreta. Då känns det lite bättre.. ^^

Sov så gott, dröm söta drömmar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback