Fredagsmyyyyyys med brudarna! :)

Filmerna igår var sååååå bra! SE DEM säger jag bara.
Gillar ju hela vampyrgrejen med så filmerna är helt i min smak. :) En annan gammal goding för er som älskar vampyrer är ju "En vampyrs bekännelse". Grym film..

Just dä! Vann förövrigt en cd med filmmusiken på mitt stolsnummer på bion! ^^
Gillar denna... Piano is the shit....




Somnade runt tre i natt och försov mig skapligt i morse. Men men, det vare värt. :) Ikväll blir det fredagsmys med Malin och Maléne. Ska bli nice! :)

Ska slänga in mig i duschen, ta en macka o sen bege mig bort till Malin.


Ha bra kväll allihopa!




Kommentarer
Postat av: Elvis

Om Gud gjorde något vackrare än dig, så behöll han det nog för sig själv...

2009-11-20 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback