Första snön! :D

Stora flingor började dala ner från himlen efter lunch idag. Trots den bitande kylan så blev jag varm inombords. Julmuppen i mig väcktes till liv och tankar på glögg och lussebullar började bubbla. ^^

Efter jobbet mötte jag upp Tessan och hennes lille William (SÅ SÖÖT!) på Lindhs café. Fikade och pratade bebisar, kärlek och allt sånt där som brukar ploppa upp. :) Wille var så snäll och sov hela tiden.
Efter det bar det av hemåt i kylan. Bonde söker fru gick som vanligt kl åtta. Nu är det Efterlyst och jag säger det igen.. Vilka j-vla nötter det finns!!! Att man vågar gå utanför dörrn är ju underligt egentligen när man tänker efter.. Kanske skulle börja på den dära thaiboxningen ändå? Hmm.. Tåls att tänkas på..

Får bli ett kort inlägg här, ska mysa upp i soffan igen innan sängen..


Sov gott!


Jag och Empaahn på Gran Canaria. Var ju inte längesen man befann sig i värmen. Får tänka tillbaka på det när man huttrandes står och väntar på bussen på morgnarna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback