Fjortonde november

Lördag är det och klockan har slagit sexton och femtiofem. Det är redan bäcksvart ute och jag tycker väl inte längre att det är så konstigt att man är trött jämt. Solen är ju liksom aldrig framme!?

Kom precis hem från Danne. Åkte hem dit sent igår efter att en stooor vattenläcka härjat på gatan där jag bor. Varken kranar eller toa fungerade och fick besked av tekniska verken att det inte skulle fungera förren idag. Har nu kollat allt och det fungerar som det ska. Man är verkligen sjukt beroende av vatten sådär, men man tänker ju inte på det. Vi är bortskämda i detta land, det är ett som är säkert.

Har sjukt ont i armen och huvudet. Kände mig febrig imorse när jag vaknade men nu är det bättre iaf. Ska sova lite nu innan Danne kommer. Det vankas bio, "2012" ska vi se. Katastroffilm på hög nivå, I like. :)

Sen blire nog hem för min del. Danne skulle kanske möta upp en kompis på stan men jag får helt enkelt se hur jag känner mig. Att man kan bli så ynklig av en liten spruta? Aja, då fungerar ju vaccinet iaf eftersom kroppen börjar skapa antikroppar emot det. Får trösta mig med det.

Ska väl ta och krypa ner i sängen nu innan det är dax att ta tag i kvällen.

Hoppas ni får en fin lördag eller ja, lördagkväll säger man väl nu? :)

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback