Wipeout it is! :)


Helgen börjar dra sig mot sitt slut. Ny vecka med en massa kul väntar! ^^
Helgen har varit rätt lugn. Fredagen bestod av jobb, träning sen soffläge hela kvällen. Det var välbehövligt kan jag säga. Igår for jag och Ulrika och hämtade Daniel och Micke som seglat deras båt till nkpg. Därefter blev det god mat och dryck. ;) Var nog inte hemma förrän tre eller nått tror jag.

Idag blev det Tornby med Emelie. Hittade leggings, kofta och en söt t-shirt.. Nöjd som attan över mina inköp. Har även hunnit baka muffins eftersom jag tog på mig "måndags-fikat" på jobbet. Blev rätt bra om jag får säga´t själv. :)

Nu blir det wipeout med Empan och lite jordnötter. Yes! :)



Ha en lovely kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback