klockantjugotreocharton

Malin gick nyss, har haft tjejkväll i soffan med popcorn, melon och vitlöksbaguetter. Yes, hela kostcirkeln med andra ord! :)
Nu är klockan mycket, igen.
Försov mig som en gris imorse. Vaknade två timmar för sent av att en katt vid namn Svante klev runt i huvudet. Tur de, annars hade jag sovit ännu längre. Kom inte alltför sent till jobbet ändå och jag har varit rätt pigg idag. Tror jag behövde den där extra sömnen. :)

Imorrn är det fredag. Jobb, träna sen mys framför teven. Ska inte göra ett dugg utan bara vara i mina mysbyxor. B-)
Annat blir det på lördag, fika på stan med Ulrika o sen mat hemma hos henne och Daniel på kvällen. ^^

Ska inte dra ut på detta mera, måste släcka alla ljus och gå och lägga mig nu..

Det pirrar lite oxå, det e skönt.. ^^

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback