I return the favor.. ;)



Thank GOD for Spotify.. Där spelas denna flitigt just nu...  ^^

Gick på det roligaste passet EVER på Nautilus ikväll med Nea. "Afro" hette det och bestod av aerobics kan man väl säga men med kraftiga rörelser till olika trummor. Efter två minuter glömde man helt bort hur man såg ut (förjävlig antagligen) och bara körde. Kommer ha ont i rumpan imorrn vill jag lova.. ;) Nea var oxå supernöjd så nu blire lite bongo-dans varje tisdag. Yes! :)

Inväntar just nu melodifestivalen.. Eller ja... Kvalet äre ju för vår del. Egentligen spelar det ju ingen roll men när det väl kommer till kritan så blir jag fly förbannad om vi inte går vidare. Orka somsagt egentligen men e man tävlingsmänniska så genomsyrar det allt. Inklusive denna skittävling som vi ändå aldrig vinner. (Trots att jag tror det på riktigt varje år..) Och jag blir alltid lika besviken varje gång och svär högt och innerligt att aldrig se " den hära skiten igen".. Jo jo, nu sitter jag här med en skål jordnötter och väntar...

Imorrn äre onsdag. Jag ääälskar onsdagar. Vet inte varför men har börjat göra det sista tiden. Mitt i veckan är det och man kan börja planera inför helgen. Har inte så mycke planerat än bara att det blir lite käk hos Tessan på fredag. Ska bli mysipysi som vanligt.. Hon bor ju i myshuset nummer ett i Vikingstad! :)

Tror mina katter e kära i varann förresten.. De ligger just nu o kramas/sover.
De är underbara... ♥
Jag vill oxå bli kär och ligga sked... Tihi.... ^^
Nog om sånt... Nu äre teve och peanuts!

Hejja Sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback