Gratulerer med dagen!

Grattis Norge till Schlagervinsten.. Första ggn jag tycker att rätt låt vann!
Den fastnar, direkt o ja.. Han e ju rätt söt me killen som sjunger.. ;)



17:e maj med... Norges nationaldag och Ericas födelsedag!
Grattis gumman!! ♥

Är säkert ett jäkla drag i Oslo nu.. Tycker vi ska ta efter och vara lika uppspelta vår nationaldag. Där har vi mycket att lära!
Jag ska fira denna dagen med premiär på Bosses. Ska träffa Empan om en timme och sen blire glass i solen.

På tal om att fira, igår firades pappi som fyllt 54. Själv hävdar han bestämt att han e 23, men det e ju lite märkligt att man kan va yngre än sina barn.. :) Han fick iaf en bok, en pikétröja osså en matchbiljett till LFC-AIK som vi ska gå o se. Han har aldrig sett dem spela så det uppskattades! :)
Vi åt grillspett och drack vin ur stooora vinglas, kollade schlager, och vid tolv nångång åkte vi hem.

Sitter i sängen nu o ser reprisen av Robinson, men ska la ta och gå upp och göra iordning mig.

Off we go! :)


Kommentarer
Postat av: Oscar Björklund

Hej! Du kan ge dig på att vi firade nationaldagen :)

hahaha jäklar så goa traditioner dom har här. Tror nog bestämmt att när jag läst klart min utbildning sen så flyttar jag hit för gott.

Ha d fint...klemklem

2009-05-23 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback