Ett "tjycke stöck", någon?

Så dant de kan bli.. :)
Hahahaha!
Ibland kommer inte orden ut som man tänkt sig helt enkelt..


Nog om det... Hmm...
Aja, tränade efter jobbet och har precis kommit hem. Men attans vad tungt det var idag. Så sjukt egentligen att dagsformen kan skilja så mycket. Aja, skönt var det ändå och nu sitter jag som en litet gelégubbe (gumma?) i soffan och inväntar Färjan kl åtta. På tal om båtar... Börjar snackas lite om en kryssning med jobbet snart.
Vore riktigt kul och det e ju inte fel heller att sitta på däck med solen i ögonen..
Får se till att det blir av helt enkelt. ^^

Lite idétorka idag vad gäller mitt bloggande känner jag.
Bäst att avrunda och luta min stackars kropp tillbaka i soffan. :)

Kanske skriver senare om jag orkar... Men jag tror inte det.. Armarna väger bly men jag älskart! :)


Trött är hon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback