Trött, eller kanske mindre pigg?

Ja det är en tolkningsfråga..

Känner mig pyttelite sjuk med ajaj i halsen.. Inge bra...

Trots att klockan e sen så måste det badas katt. Svante ska nämligen klippas imorgon och då äre ju bra om han e nyduschad. :) Jag måste oxå duscha, ska dock inte till frissan... (Trots Shakira varningen- IGEN!)

Well well...

Dagarna består mest av jobb... Idag mellan 7-18...
Finns att göra om man säger då. :)
Ser dock fram emot helg.. Måste vila upp mig så det inte blir nått av det onda i halsen. Fingret e lite bättre.. Kan använda det iaf när jag skriver på datorn... Har börjat inse att risken e stor att jag tappar min nagel.. Kommer bli grymt snyggt..

Näää, måste bada katten nu, men innan ska jag slänga in en låt. Kanske lite "emo" i vissas öron men jag e såld efter Robinsonreklamen... ^^



Den är lite "ösig" som jag brukar säga.... ;)

Nej, nu bada katt, sen gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback