The End of the Weekend.

Sitter i soffan med laptopen i knät.
Kikar på wipeout på femman som e sjukt kul! :)

Helgen har varit kalas! Handlade lite smått o gott på Ikano igår för att sedan hämta upp Jojjo som kom med bussen från Sthlm. Tog en tur på stan för att sedan besöka Nori där vi köpte sushi. Mummaaaaah! :)

När kvällen sedan kom färgade vi Jojjos hår. Under verkningstiden av färgen gjorde jag om Jojjo till en teletubbie. (Fotobevis finns!) Sen blev det sushi, Robinson, Godis, Wallander, Chips o en seeen hemgång. :)
Hade en superkväll o kommer sakna na nu när hon åkt hem till sthlm igen. Möhöö! :´(

Idag har jag kollat en lägenhet i tannefors. Är osäker och tror dock jag kommer tacka nej.. Känns tråkigt för den var himla fin men toan var microliten och lite sunkig så... När det gäller ett framtida hem så ska det kännas bra till hundratio procent så det e bara att leta vidare och spara pengar under tiden. :)

Nu börjar "Herre på täppan". Är ju sjukt bra det med. Ska slänga i mig lite kyckling nu oxå, gött ska det bli!

Soo looong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback