Plupp!

(Dålig fantasi gällande överskriften, sorry...)

Tisdagen gjord... Tisdag= tyngsta dagen på veckan, så det e nice.

Imorgon blir det jobbi o sen ska jag spela innebandy med Petra och hennes vakt-kollegor.
Hon upplyste mig om att det var absolut inget fairplay så vi får väl se om jag kommer hem i en del.
Jag kommer förmodligen att mosas, men men.. May it be i så fall. :) Sjuk jag e...

Aja, nog om mitt öde som väntar...

Om jag överlever morgondagen så ska jag hem till Petra på fredag. :) Ska ha lite myskväll osså kommer Jennie över med hennes nya bebbe Tage! Det ser jag fram emot. ^^
Ska fråga om allt jag alltid undrat över.. Och JA det mesta rör själva förlossningen.. Tycker det är helt otroligt att det fungerar överhuvudtaget. Fantastiskt är det iaf! :)

Lördagen förväntas blir slapp fram till kl 18 då det bjuds på mat hemma hos morfar och Marianne.
Ska bli trevligt det oxå. :)

Har hittat en lägenhet med som jag vill ha.
Drömmer mig bort lite och håller tummar och tår för att allt går som jag vill.

Ska snart sova, har visserligen "sovis" imorrn för jag ska besiktiga bilen men känner ändå att jag behöver sömnen.
Ska bara leta fram klubba och gympadojjerna till bandyn imorrn.
De ligger väl här nånstans i röran.. ^^

Med det säger jag gonatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fia

ooh vad äre för lägenhet? :D spännande!!

Postat av: Petra D

Tack Åsa för en skitrolig kväll!!! Vi spöade verkligen skiten ur grabbarna??!!!!!!!!!!!!;)

Vi ses på fredag!



stor kram

2009-03-04 @ 22:08:36
Postat av: Åsa

Tack själv!



Ja fasen lite talang hade vi allt. ;)



Ha bäst så ses vi imorrn!



Pussi!

2009-03-05 @ 17:13:51
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback