Mummy, I´m a LION!! :)

Jag äger numera en katt och ett mulligt lejon. ^^

Min lille Svante blev rakad idag men man lämnade svans, tassar och huvud. Han e så sjuuuukt söt! :) Ska ta ett kort på honom sen och lägga upp så ni får se.
Det var ett jäkla flängande på eftermiddagen idag. Först lämna den lille i Valla, sen tillbaka till jobbet en timme och därefter hämta honom för att slutligen åka tillbaka till jobbet IGEN. :) Då var det mesta gjort så jag städade undan lite bråte bara och sen åkte jag hem. :)

Svante satt mest och lullade.. Lite smågroggy fortfarande efter narkosen men nu är han med på banan igen. :)
Billy tittade förskräckt på honom när han klev ur buren.
- VAD HAR NI GJORT MED STOREBROR!?!?!

Han e grymt överbeskyddande och var frame direkt och började tvätta honom o gosa. De är verkligen underbara mina små katt-troll.. :)

Jag då?

Jo, jag e slö.. Hann nämligen inte äta lunch idag.. Tänkte ta en "korv to go" på vägen till Valla men det sket sig.
Nu vankas det iaf tacos ikväll så det hela e löst inom kort. ;)


Gissa om jag e hungrig!

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback